12 Ocak 2009 Pazartesi

Rüya 2.5 ve 3

Gitmeden iki de rüya yaziym. Birisi dün geceydi, deprem oluyordu, zangır zangır titriyorduk, bi de uzun sürüyordu. Amcalar vardı gitsek mi kalsak mı tırsıyoduk. Böyle.


Bu gece.. Yani dün gece, yani üstteki önceki geceydi, yine ilginç bir rüya gördüm. Kalktığımda telefonumu açıp listeyi kontrol etme ihtiyacı hissettim, zira rüyamda 1 haftalık yaşanmışlık vardı. İzmirdeyiz, ama binalar eski yunan tadında. Kolonlar (iyon ya da korint falan diye artistik yapiym dedim ama hiç dikkat etmemişim hehe) böyle, rahat ortam, bitkiler etrafta, küçük şelaleler... Ve tiyatro çalışmasındayız ama tiyatro olmuş bir felsefe ortamı. Oturuyor konular tartışıyoruz. En son sahne heyecanına gelmiştik ki telefon çaldı uyandım. Bi an "lan bi dakka, ben tiyatrodayım dimi, gerçek bunlar, yani hepsi az önce rüyamdaki değil, Erol Abi diye biri var dimi?" diye telefona baktım, varmış. Bi de bi yere giderken TVden görüyodum, Paris Hilton fakir olmuş, küçük bi parfümeri mi ne işletiyomuş.

Böyle işte.

Hiç yorum yok: