3 Ekim 2008 Cuma

Evim güzel evim

İzmir'i seviyorum. Evimi seviyorum. İzmir'e girince otobüsler mutlu oluyorum. Ege'yi seviyorum zaten ben. Ankara falan iyi hoş ama bi kordona çıkamamak, bi denize karşı oturamamak nedir yahu? Öyle şey mi olur?!

Cidden, nasıl bir psikoloji bu emin değilim. Yani bakıyorum şöyle.. Etraf dağınık mesela, toplamam gerekicek. Bi sürü iş güç var. Kapıdan inince kahvelerin çapraz ateşine tutuluyorum (evime gelenler biliyor ne demek istediğimi), hava sıcak ve nemli ve ben zaten kolay etkilenirim sıcaktan falan filan. Ama burada olmayı seviyorum.

Dışarıda kapalı bi hava var, kahve yaptım kendime, müzik açtım sevdiğim.. Konuşuyorum milletle msndir skypetır ircdir. Bakınıyorum panoma. Pek bişi kalmadı aslında panoda. Penguenin 3. yılda verdiği poster, 2008 takvimi, Welcome to Gettysberg tabelası altında bi Marine olan resim (SC manualından), bi kaç kart falan (otobüs şirketi-lokantalar), bi kaç rozet; bi ara çalıştığım yerdeki arkadaşların maillerinin listesi, bi arkadaşın bana yazdığı not (yazan Metin diye bi arkadaş "abi 30 yaşındasın çocuk gibi kağıta yazıyosun ya" diyo notta), hepsi bu. Ama pembe pembe duruyor işte, seviyorum.

Kara Elf üçlemesinin kitapları var rafta, sayısız defter var, Cd/dvd kutuları var. Mesela Diablo'yu görüyorum, C&C: First Decade'i görüyorum. Bi sürü dergi var, bi sürü kitap var. Karışık ya. Bakiym ne görücem. Küçük Ağa var Tarık Buğra'nın, Yüzüklerin Efendisi'nin şu 3in1 cildi var (doğum günü hediyesi <3).. daha daha. Picasso'yu anlatan bi kitap var.. sanırım nesneye yönelik programlama kitabı var bi de. Neyse işte. Çok karışık yani. Çok acayip. Ama burası BENİM. Bana dair. Benim inim. Sanırım biraz içgüdüsel bişey, neodantel (neoentelin bi öncesi) zamanlarına falan dayanıyor. Aslında cidden, beni yansıtıyor. Yani içeride çok şey var. Çoook çok. Ama bulabilene. Potansiyel yüksek ama kendisinde iş yok, karmakarışık bi şey görüyosun bakınca. Hani sana kendini sunmuyor, sunuyorsa da başlıklarla falan sunuyor. Girip kurcalamadan bişi bulmak zor. Öte yandan çok kurcalatmak da istemiyor. Ne istediğini biliyorsan ya da rasgele girerek bişi alabilirsin, ama kurcalamak? I-ıh. Öyle bişey işte.

Bi de Poporing peluşum var, o da süper. Ebek.

Hiç yorum yok: