10 Şubat 2009 Salı

Omlet ve Yumurtalar

"Lanet olsun profesör, tüm bu insanları öldürdünüz! Onlar da insandı, hayatları vardı, ne hakla bunu ellerinden alırsınız?!"
"Bak Jack, anlamıyorsun. Bu deneylerim sonuca vardığında, tüm insanlığı evrimin sonraki basamaklarına taşıyacağım, görmüyor musun?!"
"Başka bir yolu olmalı, insanları öldürerek onlara iyilik yapamazsınız!"
"Jack, Jack, Jack... Daha gençsin ve bakış açının darlığını affediyorum ama artık gözlerini aç! Resmin tamamını görmen lazım. Tüm insanlığın yararından bahsediyorum! Bu insanların acısı, diğerlerinin kurtuluşu olacak. Demem o ki Jack, omlet yapmak istiyorsan bir kaç yumurta kırmaktan korkmamalısın! Ya-"

Bu iğrenç diyaloğu burada kesiyorum ve şu saçma lafın saçma kullanımına değinmek istiyorum. NE ALAKASI VAR ARKADAŞIM?

Hep böyledir ya, birilerine zarar verilip daha büyük bi amaca ulaşılır ve "omlet için yumurta kıracaksın ehehee" denir. Ne alaka?! NE ALAKA?
Sen omlet yaptığında omlete harcamadığın yumurtaları mı kurtarıyorsun? Onlara ölümsüzlük mü veriyorsun? Tavuk haklarını mı savunuyosun? Hayır! Sadece ertesi ya da bir daha omlet istediğin günü bekleyip onları da kırıyorsun. Bu nasıl çarpık bir savunma nasıl anlamsız bir doğru göstermedir yahu!
Bitsin. Bitsin arkadaşım bitsin bu çile. Şu laf artık kullanılmasın. Kafamın tasını attırmayın dalıveririm kafanızı gözünüzü kırarım ağzınıza vurarım.

Bu kadar. Öyle düşünürken aklıma geldi yaziym dedim. İzmir'e döndüm bu arada ben. Slms.

5 yorum:

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

Kesinlikle Penguen'de yer alması gereken bir "Bitttt!"

maelstorm dedi ki...

Dimi dimi! Göndersem mi ne :P

FCO dedi ki...

Kaç asırlık kötü adam söylemi çöküverdi... Vah vah...

Ragnor dedi ki...

hmm sen buraya yazıyosun. hmm unutmuşum ben buraları hmmm. lanet olsun bütün arşivi silinen rss feeder'ıma, off takip edemez oldum hiçbişeyi :(.

Cem dedi ki...

maeel maeel maeel ne zaman öğreneceksin ahbap? menemen yapmak çok daha fecidir; hem yumurta kırarsın hem de domates kesersin düşün yani yaptığın kötülüğü. ama omlet öyle mi? tak 2 yumurta kırdın, aha işte dolaptaki diğer yumurtalar kahvaltıda senden kurtuldu. tabii bir sonraki kahvaltıya kadar...
eğer bu yumurtanın fırçalanan ve fırçalanmayan tarafı deneyinde bana yerdım etmezsen insanlığın gelişimini sağlayamayız dişleri çürür herkesin bak düşün o_O

-fin-